vineri, 18 mai 2012

Am facut lucruri frumoase, muulte si ...grele, dar NU, nu am renuntat la visul babyink.

Asa, ca o trecere in revista, am castigat pentru Asociatia Mame pentru Mame o finantare cu ajutorul careia am implementat cu succes proiectul "Mame bune = bone bune", proiect care a oferit posibilitatea unui numar de 27 femei sa activeze in campul muncii, avand o meserie nobila, frumoasa si inaltatoare - cea de a avea grija de copilasi. Frumos!

Am desenat pentru prieteni in acest timp. Si pentru Matei, evident :) Pe mine si acum ma asteapta cateva tricouri "blank" sa fie pictate cu visul meu frumos. Dar na, mami....mai incolo :)

M-am intors la munca, Da, am revenit in campul muncii dar nu pentru ca asa mi-am dorit ci pentru ca asa a fost sa fie.

Intre timp mi-am reluat antrenamentele, sportul fiind in continuare dragostea mea alaturi de alimentatia obsesiv-sanatoasa :). Dar de data aceasta sub o cu totul alta forma, mai incitanta, mai....wow!

Iar acum revin cu multe multe povestiri si intamplari si frumos si basm. Viata, o viata frumoasa, creata din propria reflectie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu